Pioneerwerk

Scout worden

Scouting is een actieve en uitdagende en leerzame vrijetijdsbesteding voor jong en oud. Hierbij ligt vaak de nadruk op samenwerken, avontuur, respect voor elkaar en de leefomgeving, zelfstandigheid en ontplooiing. Al vanaf je vijfde is er bij Scouting van alles te beleven.

Lid worden van Scouting A15

Bij ons mag je altijd drie keer komen kijken. Daarna vragen we je lid te worden van onze vereniging.
Kijk hier bij welke groep je past en kom eens gezellig langs!

Drie keer gekeken en enthousiast?
 De contributie is € 38,00 per kwartaal en het lidmaatschap gaat in vanaf 4e opkomst.
Download het formulier, vul het in en stuur het op naar ledenadministratie@scoutinga15.nl

Welkom bij scouting!

Lidmaatschap opzeggen?

Dat is jammer. Maar na een tijd van komen is er ook en tijd van gaan.

Meld je af bij jouw leiding en stuur een mail van opzegging naar ledenadministratie@scoutinga15.nl

Het lidmaatschap opzeggen gaat per kwartaal in en kan tot 2 weken voor het einde kwartaal worden opgezegd.

Uniform of das verkopen?

Wij nemen het graag van je over

Trek je je scoutfit niet meer aan en hangt deze niet boven je bed? Dan kun je deze ook verkopen als 2e hands.

Zie je das er nog goed uit? Ook die nemen we graag over zodat een andere scout deze tegen gereduceerd tarief kan kopen. Neem contact op met Henk Vlot.